☙ Skład Literacki - to miejsce ma znaczenie! ✦ Autorskie wiersze i teksty ✦ Muzyka, grafika i film ✦ Odwiedzaj, oceniaj i komentuj! ✦ ✍ Zostaw swój ślad! ✦ Pozdrawiam wszystkich czytelników! © Artbook

♫ Benjamin Earl Nelson - Stand By Me

 "W 1968 roku Benjamin Earl Nelson* zaśpiewał tę piosenkę w małym klubie na wybrzeżu SC. King miał mały zespół złożony z 3 lub 4 facetów i wciąż pamiętam pojedyncze skrzypce. Lokal nie był klimatyzowany. Miałem 18 lat. Dziewczyna, z którą byłem, miała 17 lat. 52 lata później nadal jesteśmy parą (...)".

 Harley Atkins

* Benjamin Earl Nelson

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jej słuchać. Poza tym czarnoskórzy piosenkarze mają jak dla mnie niezwykłą głębię głosu. Uwielbiam też Nat King Cola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coś w tym jest, czarnoskórzy piosenkarze - Afroamerykanie wnieśli do amerykańskiej, ale i światowej popkultury niezapomniane kawałki 😉

      Usuń
  2. ..Stand By Me - to znakomity utwór amerykańskiego piosenkarza soulowego Benjamina E Nelsona, który bardzo lubię i z wielką przyjemnością posłuchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałem, że ten utwór należy do Beatles'ów. A tu taka miła niespodzianka - Benjamin Earl Nelson 😉 Zresztą, nie sposób go podrobić, choć cover'ów mnóstwo 😉

      Usuń