☙ Skład Literacki - to miejsce ma znaczenie! ✦ Autorskie wiersze i teksty ✦ Odwiedzaj, oceniaj i komentuj! ✦ ✍ Zostaw swój ślad! ✦ Pozdrawiam wszystkich czytelników! © Artbook

#1 Drabble* - Parasol

Deszcz zaczął padać akurat wtedy, gdy postanowiłem wyjść bez parasola. 

"To tylko parę kropel" – pomyślałem optymistycznie. 

Pięć minut później wyglądałem jak mokry szczur.

Oczywiście nic nie mam do tych milusińskich sworzeń. 

Porównanie nasunęło mi się mimo woli.

Ludzie z parasolami mijali mnie z litością w oczach, a ja udawałem, że to część planu.

"Kto potrzebuje parasola?!" – mruczałem pod nosem, brodząc w kałużach.

Nagle, uderzenie! Gołąb, równie zdezorientowany jak ja, wpadł prosto w moje włosy.

Jakby tego było mało, auto przejechało po kałuży obok, dając mi ostateczną kąpiel. 

"Fantastycznie!" – parsknąłem.

Może deszcz to przygoda, ale... następnym razem biorę parasol. 

Albo łódkę.

 

© Artbook


*Drabble: Czy słyszałeś o drabble?

2 komentarze:

  1. A może to miało być przypomnienie , że nie wszystko można mieć pod kontrolą ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak być 😉 Kto by pomyślał, że tak się rozpada...

      Usuń