☙ Skład Literacki - to miejsce ma znaczenie! ✦ Autorskie wiersze i teksty ✦ Odwiedzaj, oceniaj i komentuj! ✦ ✍ Zostaw swój ślad! ✦ Pozdrawiam wszystkich czytelników! © Artbook

#2 Drabble - Nowa książka

Pełen entuzjazmu kupiłem nową książkę.

"Tylko jeden rozdział przed snem" – pomyślałem.

Zacząłem czytać. Fabuła okazała się wciągająca.

Bohater wpadł w kłopoty, więc musiałem sprawdzić, co będzie dalej.

Drugi rozdział. "Tylko ten, potem spać." Bohater wciąż w tarapatach.

Trzeci rozdział? Okej, ale tylko szybki. Nagle spojrzałem na zegar – była trzecia nad ranem.

Bohater żył, ja ledwo co.

„Jeszcze jeden rozdział i idę spać!” – krzyknąłem w myślach, przekonany, że to dobra decyzja.

Ale książka nie odpuszczała. O piątej rano skończyłem ostatnią stronę.

Z dumą zamknąłem książkę, choć mój budzik miał zadzwonić za godzinę.

Morał? Nigdy nie ufaj książkom przed snem.

Są bezwzględne.

 

© Artbook

6 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że podglądasz mnie nocami, kiedy czytam książkę😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, jakie to wspólne dla zaczytanych po nocach 😉

      Usuń
  2. Dobra książka wciąga niczym podwodny wir ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! 😁 Czasami ciężko oderwać się od dobrej treści i nie skończyć kiedy t wartka akcja trwa w najlepsze 😉

      Usuń
  3. Dobra książka potrafi wciągnąć, a po jej zakończeniu ma się kaca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście tak bywa 😉 Niektóre książki potrafią mnie pochłonąć bez reszty, zresztą podobnie jak ja pochłaniam ją 😄

      Usuń