☙ Skład Literacki - to miejsce ma znaczenie! ✦ Autorskie wiersze i teksty ✦ Odwiedzaj, oceniaj i komentuj! ✦ ✍ Zostaw swój ślad! ✦ Pozdrawiam wszystkich czytelników! © Artbook

#4 Drabble - zupa dnia

 

Piękna złota jesień za oknem, więc postanowiłem zrobić domową zupę. 

Brzmiało prosto. Pełen entuzjazmu wyciągnąłem garnek, przygotowałem warzywa, i zabrałem się do krojenia. 

Wrzuciłem marchewki – trochę dużo, ale co tam, zdrowe. 

Ziemniaki? Dodałem pięć, bo przecież nie ma czegoś takiego jak "za dużo ziemniaków". Cebula. Jedna wystarczy. Wlałem wodę, doprawiłem do smaku i zacząłem gotować. Aromat warzyw wypełnił cały dom. 

Chciałem spróbować, ale coś mi nie pasowało. Zupa była gęsta. Za gęsta.

Jakby warzywa postanowiły stworzyć nową formę życia. Oczywiście ziemskiego.

Wiem! To gulasz w przebraniu! 

„Gulaszowa zupa dnia” – idealna na jesień, pod warunkiem, że masz łopatę do mieszania. 

Smacznego! 😉

© Artbook

3 komentarze:

  1. Haha! Mój mąż zawsze powtarza, że nigdy nie ma za dużo ziemniaków ;) a potem muszę ratować sytuację ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zupa była pyszna, bo wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno była pyszna:) Pozdraeiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń